توبه کن
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



توبه کن

بازدید : 1394

 

 

گفتم: چقدر احساس تنهایی می‌كنم

 

گفتی: فانی قریب.:: من كه نزدیكم (بقره/۱۸۶)

 

گفتم: تو همیشه نزدیكی؛ من دورم...كاش می‌شد بهت نزدیك شم

 

...گفتی: و اذكر ربك فی نفسك تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال

 

.:: هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد كن

 

گفتم: این هم توفیق می‌خواهد!

 

گفتی: ألا تحبون ان یغفرالله لكم.:: دوست ندارید خدا ببخشدتون؟

 

گفتم: معلومه كه دوست دارم منو ببخشی

 

گفتی: و استغفروا ربكم ثم توبوا الیه .:: پس از خدا بخواید ببخشدتون و بعد توبه كنید

 

گفتم: با این همه گناه... آخه چیكار می‌تونم بكنم؟

 

گفتی: الم یعلموا ان الله هو یقبل التوبة عن عباده

 

.:: مگه نمی‌دونید خداست كه توبه رو از بنده‌هاش قبول می‌كنه

 

گفتم: دیگه روی توبه ندارم

 

گفتی: الله العزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب

 

.:: (ولی) خدا عزیزه و دانا، او آمرزنده‌ی گناه هست و پذیرنده‌ی توبه

 

گفتم: با این همه گناه، برای كدوم گناهم توبه كنم؟

 

گفتی: ان الله یغفر الذنوب جمیعا.:: خدا همه‌ی گناه‌ها رو می‌بخشه

 

گفتم: یعنی بازم بیام؟ بازم منو می‌بخشی؟

 

گفتی: و من یغفر الذنوب الا الله.:: به جز خدا كیه كه گناهان رو ببخشه

 

گفتم: نمی‌دونم چرا همیشه در مقابل این كلامت كم میارم! آتیشم می‌زنه؛

 

ذوبم می‌كنه؛ عاشق می‌شم! ... توبه می‌كنم

 

گفتی: ان الله یحب التوابین و یحب المتطهرین

 

.:: خدا هم توبه‌كننده‌ها و هم اونایی كه پاك هستند رو دوست داره

 

گفتم: در برابر این همه مهربونیت چیكار می‌تونم بكنم؟

 

گفتی:یا ایها الذین آمنوا اذكروا الله ذكرا كثیرا و سبحوه بكرة و اصیلا هو الذی یصلی علیكم

 

و ملائكته لیخرجكم من الظلمت الی النور و كان بالمؤمنین رحیما

 

.:: ای مؤمنین! خدا رو زیاد یاد كنید و صبح و شب تسبیحش كنید.

 

او كسی هست كه خودش و فرشته‌هاش بر شما درود و رحمت می‌فرستن

 

تا شما رو از تاریكی‌ها به سوی روشنایی بیرون بیارن . خدا نسبت به مؤمنین مهربونه

 

خدا قطره را برداشت و در قلب آدم گذاشت و گفت : اینجا بی نهایت است!

 

و آدم عاشق بود، دنبال کلمه ای می گشت تا عشق را درون آن بریزد

 

اما هیچ کلمه ای توان سنگینی عشق را نداشت

 

آدم همه ی عشقش را درون یک قطره ریخت قطره از قلب عاشق عبور کرد!

 

و وقتی که قطره از چشم عاشق چکید. خدا گفت :

 

حالا تو بی نهایتی، زیرا که عکس من در اشــک عــاشق است!

 

خدایا به خاطر این که هرگز تنهایم نمی گذاری از تو سپاسگذارم !

 

خدایا به خاطر این که هر گاه در جاده زندگی قدم هایم اندکی

 

از راه راست سست میشود ، تو با تلنگری به راهم می آوری ، از تو سپاسگذارم !

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت23:56---26 ارديبهشت 1393
سلامتی آبجی چرا آدرس وبلاگت رو عوض کردی آخه ..بابا اون یکی وبلاگت تو آلکسا رتبه داشت ..راستی چرا نگفتی بازدید کننده هات بیان این وبلاگ ...منتظر مطالب زیبات هستم ..به داداشت هم هر روز سر بزن لطفااااااااااا
پاسخ:سلام داداش به دلايلي نخاستم كه ادرسو بعضي بچه هاا داشته باشن...مرسي شما لطف داريد چشم حتما


sajjad
ساعت10:35---25 ارديبهشت 1393
سلام آبجی ..بابا اسم شما که گلی بود ..خییییییییلی خوشحالم که برگشتی .. چه خبرا آبجی ؟؟؟؟
پاسخ:سلام داداش گلم بعله دیگه به دلایلی تغیر مکان و زمان دادم سلامتی والا از شما چه خبر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج